Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 10, 2011
Image Size
278 KB
Resolution
950×571
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,644
Favourites
65 (who?)
Comments
17
Downloads
9
×
Mature Content Filter is On
(Contains: sexual themes)
:iconbasslover588: Was the first one to suggest something
I am Holix you know... but I just LOOOOOOVE yaoi!
=========================
In case you don't know.... I was taking special slashy requests!
More info in my journal[link]
I'm liking this style... why? :iconihavenoideamedicplz:
ES UN FRENESI INCONTROLABLE!!!!!!!
-------------------
How old is Rex btw?
Any given case I kind of aged him a little... Because I dunno he looks around 17 or about 18.... something like that
Add a Comment:
 
:iconaviablackwing:
AviaBlackwing Featured By Owner Mar 31, 2013  Student
Love this! It's my favorite ship for the series and it's nearly impossible to find good fanart for them. (Well, on tumblr, anyway. And I'll admit, I haven't checked deviantart for several months since the series ended.)
Reply
:iconnupao:
nupao Featured By Owner Mar 31, 2013  Student General Artist
Deviant have some amazing pics! :D i loved the series I'd like to make a pic :T
Reply
:iconusopplover4ever:
UsoppLover4EVER Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
:jawdrop:....Well...I have no idea of how I should feel about this...:iconnosebleedingplz:
Reply
:iconakazim:
akazim Featured By Owner Mar 20, 2012
This is too awesome for words; I'm a Holix fan too, but rex/six is just way to hot to be ignored specially with an older Rex like you so wonderfully portrayed it here. kudos my fellow Holix
Reply
:iconi-am-finally-free:
I-AM-FINALLY-FREE Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Writer
*Dies* Oh wow.... This is I mean.... *Dies* I LOVE IT!

You're a Holix?! If you go into such great detail for a pairing you don't even ship I'd actually like to see your art for one you do! (Is all about SEX Six/Rex).

Why don't you give SEX a chance? Here's my fic its full of yummy man love! [link]
Reply
:iconnupao:
nupao Featured By Owner Feb 15, 2012  Student General Artist
Hahaha yeah it is 8D
Hahaha well I did try reading Sex fics and watching pics, and I consider them pretty hot and hahaha cool, and I'm totally a non-canon shipper, but I dunno, Six is the only one in my whole life of fandom that I ship straight :XD: But I could keep drawing SEX :XD: Hahahaha BUT I TOTALLY WILL READ THAT FIC!!!
Reply
:iconi-am-finally-free:
I-AM-FINALLY-FREE Featured By Owner Feb 17, 2012  Hobbyist Writer
Nah. Six was never straight in my mind. He's too sharply dressed! XD That and that one episode where he gives Rex the tanto that has "Loyalty" in kanji on it and promises that he will be by his side no matter what path Rex takes good or bad..... Yeah. <3 I'm already planning their wedding in my fic and they have identical wedding bands that say "Loyalty" in kanji on the outter band and have their wedding date on the inside. XD
Reply
:iconnupao:
nupao Featured By Owner Mar 21, 2012  Student General Artist
hahah finally answering, sorry...
Hahaha well I never tought it that way... but yeah, kind of metro sometimes xD Awww you make it sound sooo cute!!! I need to explore more that pairing (Because realy, straight ships can be kind of boring sometimes too) I can give Holiday a day off with Calan ;)
Reply
:iconi-am-finally-free:
I-AM-FINALLY-FREE Featured By Owner Mar 21, 2012  Hobbyist Writer
LMAO Kind of metro?! He supposedly sleeps in his suit in the show then wakes up and does his hair real quick to look all perfect. XD

My Fic: [link]

You COULD.... But I have Callan with Cesar. I just couldn't resist hooking the good natured, down to earth cowboy up with the energetic and eccentric scientist.

I created an OC for Holiday. He kind of LOOKS like Six but its understandable that she'd get a crush on this guy because she had been in love with Six for years in my fic and he gives his heart to Rex instead.

This is Conri Foley: [link]
Reply
:iconnupao:
nupao Featured By Owner Mar 21, 2012  Student General Artist
OMG! Callan with Cesar... that's brilliant!!! I have been so much apart from Gen Rex lately that didn't even think about this ship!!!
Hahaha well VERY MUCH METRO!! XDDDD Hey an OC! I like that... Because yeah, sometimes is hard to not notice the flirting between Rex and Six xDD
Reply
Add a Comment: